loading...
دو همدم
مصطفی بازدید : 196 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

دلنوشته عاشقانه و احساسی اردیبهشت 94


بودنت را دوست دارم …‏
وادارم میکنی که …‏
به هیچ کس فکر نکنم … جــــز تــو ..‏

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

حس خوب ینی اسممو با یه لحن خاص صدا بزنی که هیچکی نمیتونه
حس خوب ینی نصف شب وسط حرفامون یهویی بگی خیلی دوسم داریو خوابمو بپرونی
حس خوب ینی با وجود فاصله های زیاد بازم دیوونه وار عاشق همیم و هر روز عاشق تر میشیم
حس خوب ینی وقتی بعد مدت زیادی که صداتو نشنیدم صداتو بشنوم و اشک تو چشام جمع شه
حس خوب ینی هر چقدم اذیتت کنم سرت غر بزنم حرصتو در بیارم دلتو بشکونم بازم ساکت بمونیو اخرش بگی بیا بغلم بعد تا ‏صب غر بزن خانمم

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

همه ی آدمها از دور شبیه تواند..‏
نزدیک که می آیند؛
نه مردمک قهوه ای دارند نه لبخندی جادویی..‏

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

بغض کن ،
کمی بغض کن به حالم…‏
کمی ترحم ، کمی گریه کن به حالم…‏
کمی نگاهم کن…‏
کمی حواسم رو از خودت پرت کن…‏
اسمم رو صدا نزن ، من را همان “اقای چیز!؟” صدایم کن که بدانم حتی اسمم را هم نمیدانی…‏
کمی خودت را از من بدزد…‏
کمی در آغوش دیگری گرم شو که بدانم گره ی دستانت که هیچ ، چشمانت را هم ندارم!‏
در میان حرف هایم کمی بغض کن…‏
کمی نباش تا با آرزوی دیدنت زندگی کنم نه با طمع داشتنت…‏
کمی هم باش تا سرپا بمانم و تکرار بی هدفی روزها و بغض های شب را توجیه کنم…‏
کمی بغض کن ،
که به انسانیتت شک نکنم…‏

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

چقدر سخته اونی که دوسش داری بهت از کسی که دوسش داره بگـــه …♥!‏

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

اى دوست !‏
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !‏
تا تو هستى زندگى باید کرد . . .‏

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

افتابگردون دنبال خورشید می گشت،ناگهان ستاره ای چشمک زد…افتابگردون سرش را پایین انداخت اری….گلها هیچ وقت ‏خیانت نمی کنند.‏

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

من را به گناه بی گناهی کشتی …‏
بانوی شکار اشتباهی کشتی ..‏
بانوی شکار دست کم میگیری …‏
من جان دهم اهسته تو هم میمیری ..‏

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

خبر از رفتن آن سرو روانم مدهید / بی خودم من خیر از رفتن جانم مدهید
یا مجویید نشان از من سرگشته دگر / یا به آن راه که او رفته نشانم مدهید
بعد ازین بودن من موجب بدنامی اوست/ خون من گرم بریزید و امانم مدهید
من که در حسرت آن حور به تنگم ز جهان/ به جز از مژده رفتن ز جهانم مدهید

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

وکیلم ؟
و من با تپش قلب و گرمایی که تنها خودم احساس میکنم میگویم بله….‏
‏ و تو با اشکی که در چشمانت حلقه زده دستانم را میگری و میگی نترس دیگه مال هم شدیم…. ‏
و این یعنی خود خود خوشبختی

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

ﻻﺯﻡ ﺑـہ ﺁﺯﻣـــــﻮﺩﻥ ﻧﺒـــــﻮﺩ ….‏
ﺧــــﻮﺩﻡ ﺧـــــﻮﺏ ﻣـــے ﺩﺍﻧﺴﺘــــــﻢ …‏
ﻣﺜــــﻞ ﻫﻤﯿﺸـــــہ …‏
ﻣﻐﻠﻮﺑـــــے ﺍﺯ ﭘﯿــــﺶ ﺑﺎﺧﺘـــــہ ﺍﻡ …‏
ﻣُـــــﭻ ﺍﻧﺪﺍﺧــــﺘﻦ …ﺑﻬﺎﻧـــــہ ﺍے ﺑــــــﻮﺩ …‏
ﺗــــﺎ ﺩﺳـــﺘــــــــــﺎﻧـــــــــﺖ ﺭﺍ ﺑﮕـﯿـــــﺮﻡ !‏

.

دلنوشته عاشقانه جدید , دلنوشته احساسی , جملات عاشقانه

.

ﮔــــﺎﻫــﯽ …‏
ﻓﻘـــﻂ ﺍﺯ ﮐـــﻞ ﺩﻧﯿــــــﺎ
ﺩﻟﺖ ﯾﮑـــﯽ ﺭﺍ ﻣـﯽ ﺧــــﻮﺍﻫــﺪ …‏
ﻭ ﻣـﯽ ﺩﺍﻧـــﯽ
ﺗـﺎ ﺍﺑــﺪ ﻫـﻢ ﮐــﻪ
ﺧــﺪﺍ ﺧــﺪﺍ ﮐﻨــﯽ
ﺑــــﻪ ﺩﺳﺘـــﺶ ﻧﻤــﯽ ﺁﻭﺭﯼ …‏
ﻣـﯽ ﺩﺍﻧــﯽ ﮐــﻪ
ﺑـــﺎﯾـــﺪ ﺑﮕــﺬﺍﺭﯼ ﻭ ﺑﮕــﺬﺭﯼ …!‏
ﻭ ﭼﻪ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ
ﺍﯾﻦ ﺩﺍﻧﺴﺘﻦ …!‏


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahsa در تاریخ 1394/02/28 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

مصی عالیه وبلااااااااااااااااااااگت خیلی خوشگلهشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام ..... امیدوارم حالتون خوب باشه ...... سایتمو تازه آپدیت کردم .... و از این به بعدشم میکنم .... منتظره مطالب بیشتری باشید ...... ممنون از این که هنوز وبلاگمو فراموش نکردین ..... ......... سلامت باشین مدیر وبلاگ ✿ مصطفی ✿
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 1,010
  • بازدید کلی : 7,155